Ontdek jouw enthousiasme, ontwikkel verleidingskills, benut je competenties en maak samen een plan om fans te creëren voor de nieuwe human being aanpak.Zoveel mogelijk ambassadeurs creëren voor de transitie binnen de organisatie is een must. Leidinggevenden en andere professionals enthousiast en bekend maken met de innovatieve tooling en methodiek van 2DAYSMOOD staat centraal tijdens deze creatieve praktische sessie. De inhoud van de training is erop gericht om de organisatie te enthousiasmeren en te committeren op basis van de data van deze innovatieve meetmethodiek.
Tijdens deze training geef je zelf vorm aan jouw ambassadeurschap en leert anderen te enthousiasmeren en actief mee te nemen. Je raakt bekend met de rol en taken van een ambassadeur en draagt de kennis over op anderen. Bovendien maak je een ambassadeursplan waarmee jezelf en collega’s in de praktijk aan de slag kunnen. Je zult merken dat je enthousiasme voor de nieuwe aanpak binnen de organisatie groeit en je steeds meer positieve effecten gaat zien van het benutten van de realtime data (HR Analytics) voor impactvolle acties. De kracht van verleiden en fun-theorie staan in deze workshop centraal. Er wordt gebruik gemaakt van wetenschappelijke theorie, best practises en via creatieve werkvormen ga jezelf actief aan de slag.
● Doelgroep: (HR) Managers/ teamleiders/ professionals die affiniteit hebben met Werkgeluk/ Wellbeing
● Trainers: JECKX of consultant e/o partner.
● Groepsgrootte: 8-20 pers ● Duur: 4 uur