Deze week is het de week van de werkstress.Bij JECKX hebben we het liever over positieve dingen maar eerlijk is eerlijk ook wij kunnen er niet omheen. De cijfers liegen er niet om.Onze strategische partner 2DAYSMOOD presenteerde deze week een zeer waardevol rapport over de impact van Corona binnen organisaties. De daling van bevlogenheid binnen organisaties en toename van stress is enorm.
Omdat wij liever denken in het positieve en mogelijkheden delen wij graag een heel krachtig middel met je.Het hebben van een #Purpose voor zowel organisatie als medewerker. Organisaties met een sturende Purpose zijn gezonder, 37% onderzocht Gallup. De precieze cijfers over de voordelen van een sturende purpose op de organisatie verschillen per onderzoek. Maar een eenduidige conclusie lijkt dat er wezenlijke voordelen te behalen zijn. Geen wonder dat bedrijven als Coca Cola, Tony’s en Nike geen frisdrank, chocola of sportschoenen meer verkopen. Zij verkopen geluk, voorsprong, verbetering en impact. Purpose en zingeving staan bij moderne bedrijven centraal.
Maar nu de hamvraag HOE? Creëer en stuur je op een Purpose? Wij kunnen je daarbij helpen!Met impactvolle acties naar een grote 😀